اخبار روز افغانستان طلوع نيوز : شبکه "طلوع" افغانستان پخش خبر را با مجری زن از سر گرفت / ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد.

اخبار روز افغانستان طلوع نيوز : شبکه "طلوع" افغانستان پخش خبر را با مجری زن از سر گرفت / ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد.. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. با این وجود در دومین روز ورود طبق گزارش طلوع نیوز اوضاع شهر کابل دو روز پس از حضور طالبان در این شهر بسیار به گزارش طلوع نیوز شهروندان افغانستان از طالبان می‌خواهند که نظم و ساختارهای دولتی را. وزارت بهداشت افغانستان نیز فعالیت‌های خود را متوقف نکرده است. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد.

سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان.

هشدارها درباره جنگ داخلی افغانستان و تجزیه این کشور جدی ...
هشدارها درباره جنگ داخلی افغانستان و تجزیه این کشور جدی ... from shmi.ir
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد به لطف حمایت همه جانبه مردم افغانستان، تمام نقاط کشور تحت کنترل قرار گرفته است؛ از طرف دیگر سرپرست وزارت کشور افغانستان. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس.

آلبوم تصاویر به بهانه درگذشت گرد مولر؛ مردی که همیشه برنده بود!

ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان. اخبار ایران و جهان اخبار روز. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد.

اخبار ایران و جهان اخبار روز. واکنش‌های برخی مقامات نسبت به خروج اشرف غنی از کشور. نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان.

کارنامه‌های مارشال محمد قسیم فهیم | طلوع‌نیوز
کارنامه‌های مارشال محمد قسیم فهیم | طلوع‌نیوز from tolonews.com
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. با این وجود در دومین روز ورود طبق گزارش طلوع نیوز اوضاع شهر کابل دو روز پس از حضور طالبان در این شهر بسیار به گزارش طلوع نیوز شهروندان افغانستان از طالبان می‌خواهند که نظم و ساختارهای دولتی را. ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد. فرشته ارغند، مجری شبکه طلوع‌نیوز با نماینده گروه طالبان در مورد جستجوی خانه‌ به خانه از سوی این گروه گفتگو کرد. با زور وارد کابل نمی‌شویم. پربیننده ترین اخبار اقتصادی روز. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس.

اخبار خارجی در ستون نویسندگان.

پربیننده ترین اخبار اقتصادی روز. تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد. High/low, precipitation chances, sunrise/sunset, and today's temperature history. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. واکسیناسیون در استان خوزستان در روز های تعطیل ادامه دارد پایگاه های واکسیناسیون در استان خوزستان. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. طارمی پاس گل داد پورتو ۶ امتیازی شد. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. وزارت بهداشت افغانستان نیز فعالیت‌های خود را متوقف نکرده است.

تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. آلبوم تصاویر به بهانه درگذشت گرد مولر؛ مردی که همیشه برنده بود! با این وجود در دومین روز ورود طبق گزارش طلوع نیوز اوضاع شهر کابل دو روز پس از حضور طالبان در این شهر بسیار به گزارش طلوع نیوز شهروندان افغانستان از طالبان می‌خواهند که نظم و ساختارهای دولتی را. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان.

طلوع کرونا و غروب هژمونی آمریکا - مشرق نیوز
طلوع کرونا و غروب هژمونی آمریکا - مشرق نیوز from cdn.mashreghnews.ir
مجلس با تأسیس استان خوزستان. High/low, precipitation chances, sunrise/sunset, and today's temperature history. هزاران خانواده به دلیل جنگ در حوالی کندز ، شمال افغانستان آواره شده اند. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های پرسپولیس تنها تا روز سه شنبه برای صدور رضایتنامه علی نعمتی انتظار خواهد کشید و بعد از آن به سراغ دیگر گزینه‌های خود برای مذاکره. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان.

طارمی پاس گل داد پورتو ۶ امتیازی شد.

اخبار خارجی در ستون نویسندگان. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با. هزاران خانواده به دلیل جنگ در حوالی کندز ، شمال افغانستان آواره شده اند. اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. مجلس با تأسیس استان خوزستان. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. وزارت بهداشت افغانستان نیز فعالیت‌های خود را متوقف نکرده است. با این وجود در دومین روز ورود طبق گزارش طلوع نیوز اوضاع شهر کابل دو روز پس از حضور طالبان در این شهر بسیار به گزارش طلوع نیوز شهروندان افغانستان از طالبان می‌خواهند که نظم و ساختارهای دولتی را. پربیننده ترین اخبار اقتصادی روز. High/low, precipitation chances, sunrise/sunset, and today's temperature history. تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

ژوئن 27, 2021 اخبار امروز اخبار افغانستان. پربیننده ترین اخبار اقتصادی روز.

Posting Komentar

0 Komentar